freitag, aber ich bin nich frei ;)

Det blev ingen läsning av New Moon igår, vi drog till Färnäs
och hälsade på Bror & Co ist.

Igår fick jag äntligen ordning på min bilstereo.
Den sitter typ som den ska, och nu startar den låten där man
var när man stängde av bilen. Ist för att den börjar om från början.
Och man måste göra om alla inställningar. Nu funkar den som den ska.

Persson var hemma i helgen, så vi har hittat på massa bus.
Hängt på Kaffestugan och pimplat kaffe, vart på hockey,
promenerat, grillat, spenderat x-antal timmar på soffan,
hälsat på Lisa och snackat massa skit.
Saknar dig när du inte är hemma! <3

Har även vart en duktig flikka och börjat packa inför Zürich.
Det bär ju av på onsdag, så why not? Plockat upp väskan,
och börjat ta fram kläderna jag tänkt ha med..
Börjar kännas lite konstigt att jag ska till Zürich igen,
utan att ha mitt rum, mitt hem att åka till..
Eller jo, ska ju dit och säga hej såklart!

Dock ska det bli kul med tyska igen. Jag saknar det som fan.
Både att prata, tyskalektionerna, och alla andra runt en som pratar tyska..
Jag som avskydde tyska innan jag åkte. Se där.

Igår tog jag på mig en tröja som inte har blivit använd
sen jag tvättade den hemma i Waltikon, den luktade så gott så gott!
Sniffade på den hela dagen!
Sen när mors och jag kollade på Vem vet mest, var det en tjej som hette
Cera med. Och jag kom direkt att tänka på Nelson där det ibland spelas
Doris Day - Que Sera, Sera.

Nåväl, ska ta och göra något vettigt innan ja börjar jobba 15:00.
Och vem vet, i morgon kanske det blir en tripp till Bolanche,
och sen körslaget hos Lisa <3


Bryggan i Åmåsäng ser inte ut att må så bra, det gör dock Qeso! ;)

Skrivet av: Lisa

heeeej gums..

hoppas att man hinner se dig lite innan du åker??

PUSS!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback