kass

Vissa utav helgerna tar kål på en,
det tar typ halva veckan innan man blir människa igen.
Kom hem från en galen tur till Karlstad halv åtta på söndagsmorgonen!
(vadå ångest att vakna 14:50 på söndagseftermiddagen!)
Men nu är jag iaf så gott som back on feet..

Uppdatering kommer snart. Ååh vad kass jag är.
Å andra sidan är mitt liv inte roligare än mina & Lisas
fritidsforskningar på soffan ute i Färnäs;)
Men dom är inte fy skam de heller! eller hur? ;)

I morgon blir det iaf tack-och-lov lite jobb.
Så man slipper börja klättra på väggarna och vända på dygnet.
Sen blir det nog lite innebandy efter det =)

Men nu ska jag bädda ner mig och försöka sova lite.
Goder natter!
<3

Skrivet av: Lotta

Hej! Nej det har jag inte provat men jag får inte göra det så länge jag ammar men kan testa det sen! :) Tack för tipset!! =)

Hur går det för dig då? Är det inte svårt att ta bort kolhydrater? Har du nå bra tips på vart man kan hitta bra recept i så fall? :) Kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback