snart så...

..behöver jag inte smyga omkring på apoteket
och vara rädd att dom skall känna igen mig..

..behöver jag inte oroa mig att jag glömt mitt nässpray
någonsans som jag inte kommer åt det..

..behöver jag inte vara orolig att det tar slut på en söndag..

För snart kan man köpa det på mataffären!! ;)
Med förhoppningsvis lite bättre öppettider
och tillgänglighet än Apoteket!

Och ja, jag är nässprays-beroende

Jag ska sluta, men det är fan inte så lätt!



Skrivet av: Sanna

Om du menar att du är det på riktigt tycker jag att du ska sluta på en gång. Du förstör slemhinnorna, kan fräta sönder dem helt. Jäkligt onödigt. Sluta!

2009-10-31 @ 10:18:18
Skrivet av: Lisa

Skööönt o höra :) Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback