trööööt

Tänk om lite av den tröttheten som infann sig i morse
när jag låg och snoozade i 1½h hade kunnat komma inatt
ist när jag inte var ett dugg trött! Grrrr!

Kan man verkligen bli så störd och jetlaggad av att skruva om
klockan 1h till vintertid? Eller är det fortfarande sviter från lördagen?


Nåja, har typ gått och blivit förkyld också. Jag som skulle på innebandy ikväll.
För att ha något och göra och för att kanske bli lite trött ikväll.
Men IKKE! Får dra ner på Mora en sväng och springa i lite
affärer och fönstershoppa ist då.. Jippy.

i morgon för 3år sedan så låg Carro & Jag på denna strand
i Cocoa beach och solade.
Florida <3



Skrivet av: Egoinas mamma

För mig tar det ca en vecka innan jag vänjer mig vid nya tiden. Det är jobbigt.

sv: Tack för goda råd!

Skrivet av: Carro

3 ÅR!! Tiden går verkligen fort!! Miss u and the beach.. =)

2009-10-28 @ 20:20:58

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback