Why oh why?

Varför utsätter jag mig själv för denna jobbiga känsla.
Sitter och kollar på mina bilder från Zürich och drömmer mig tillbaka.

Jag vill kunna gå till Nelson mitt i vecka och ta en öl, kunna ringa
Britta/Katja/Linnea/Helga/Hannah/Jessica/Emilia/Lea
för att bestämma när vi ska ses på Stadelhofen/Under klockan på HB.
Eller bara bestämma att vi ska göra något crazy, eller åka till någon alptop och snowboarda.

Men nej, nu sitter man i Mora med knappt något att göra, och knappt någon att umgås med.
För att alla har flyttat härifrån, eller är bortresta. Yippi-kay-ey.
Det finns dock ljusglimtar här hemma med, och det är rätt skönt att vara hemma.
But still, är det så konsigt att man gärna drömmer sig tillbaka?

Skrivet av: Karro

Men hun! Kom hit? :) Saknar massor.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback