never loved before

jag tycker att söt kan ta och komma nu.
Planen är att han kommer på tisdag.
Men med tanke på att det går lite dåligt med flygplan just nu,
så får det visa sig hur det blir.

Så jag är inte sådär jätteförtjust i denna dära
Vulkanen på Island som spottar ut sig massa aska
så att flygen inte kan flyga. It sucks!

Idag har jag iaf vart på rbab och fått välja tapet till hallen..
Och hur svårt var inte det då?!
Har bara vart in i lägenheten 1gång, och ska sedan välja tapet.
Uj uj. Men ja det blir nog fint =)
Längtar tills jag får flytta in!

Har även beställt soffa och soffbord på Möbelrondellen,
som jag också måste vänta på.
Jag hatar att vänta, men möbelrondellen är bäst.

Men det sägs väl att den som väntar på något gott,
väntar aldrig för länge.

Så vi får väl tänka så.
Sen blidde det jobb, och ny sitter jag här med
ett glas vin som skall fungera som sängfösare.
Känner redan att det börjar göra effekt.
Så tack och godnatt!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback