10h kvar!

Nu har jag bara 10timmar kvar att jobba på denna helvetesvecka, CCW.
Shit vad folk är hungriga! I tisdags matade vi heeeeeeela dagen.
Det var konstant kö i de 10timmarna jag var där!!!! Helt galet sjukt!!
Snacka om att man var lite mör efter det.

Men nu har jag bara idag kvar att jobba, sen är jag ledig i morgon.
Så efter jag slutat idag bränner jag till mora för lite partyparty med sis,
och lite andra söta själar.. =)

Började med att fira in att slutet snart är nära igår.
Cruisade runt i Rättvajk i Pontas Fååååååård och drack vin.
Kom hemrullandes strax innan 3. Underbart.
Men har iaf fått några timmars sömn efter en supertrevlig kväll.

Näää, nu ska jag packa in mig i bilen och brumma till jobbet.
Ha det bra idag, så ses vi förhoppningsvis i dimman i afton!



Skrivet av: Cissi

Godmorgon! Sovit gott? :)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback