191dagar kvar..

Nej nu finns det ingen återvändo kvar längre..
Fyllde ju år i måndags, och hade lite kalas i lördags.
Och av Åsa & Ellan (TACK så mycket!!) så fick jag en present, som jag av någon
anledning har önskat mig. (Dont ask me why)
Men ja, här är den;

Så nu blir det till att köpa mig ett par längdskidor,
och köra stenhårt med LCHF och träning i höst efter vi kommer hem från Turkiet.
För det är ju bara 191dagar kvar tills starten..

Sen i juni så packar vi väskorna och drar till staterna
för någon womens 10K i central park.

Har inte riktigt koll på hur 2011 kom till att bli så hurtigt.
Men det kommer bli bra, och inte minst KUL!
Läntar redan.



Skrivet av: Anna

Vilken nice present:) Schysst alltså:)

Det blir nog kul att åka Tjejvasan ska du se!

Kram Anna


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback