Lugn kväll på soffan

Sen jag kom hem från jobbet vid 20 tiden så har jag
legat på sofflocket. Måhända inte så konstigt,
eftersom min soffa är helt galet underbart skön.
Men det var välbehövligt efter mördarveckan förra veckan,
och de 9dagarna i rad av arbete jag körde innan CCW drog igång.

Jobbade 10-19 idag, och det är som att någon har vänt allt upp och ner.
Jämför man idag med förra veckan så har det varit stendött.
Men såklart så har det mesta som kan krångla, krånglat med mig idag.
Som vanligt.

I morgon och tills på fredag har jag fått värdens lökpass, 17-21.
Det kan man faktiskt leva med. Så i morgon får det bli att ta tag i
oredan här hemma. Tänk vad stökigt det kan bli fast man bara
sover hemma typ. Diskbänken är full med glas.
För tydligen så är det enda jag gjort här hemma de senaste veckorna
vart att dricka ur olika glas. Mat, vad är det?!
Men vem fan orkar ställa sig och laga mat när det är det enda man
gjort i 10h.

Well well, nu vill jag ha helg!
och ännu bättre, nästa helg, då kommer söt hem igen :)
Men siktar på helgen som kommer först. Då blir det klackarna i taket.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla ett avsnitt Parenthood eller två.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback