Dan före dopparedan

.. och jag håller på att ladda för en heldag på jobbet.
vissa har ju problem, så andra får lov att ställa upp.
börjar bli liiiiiiiiite tröttsamt! tur att det finna andra underbara
personer som ställer upp och kan tänka sig att göra detsamma.
och ska jag vara ärlig, så är jag lättad. jobbar heldre med någon annan.
det är ju inte precis så att jag gråter krokodiltårar.
sådiså.


har ju vart lite taffligt med inlägg här på sistonde.
Men i lördags så råkade det lite partajj.
Det var sådant oväsen hos grannen, så jag fick lov att gå och se
vad som försegick. Och där satt Sara & Diana ;)
Kvällen gick i minttu med oboy's tecken.
Mia & Dessi kikade förbi och sen drog vi på bowlingen.
Där det sprangs på ett par tjejor från jobbet.
Blev en toppenkväll, söndagen var dock lite småkämpig
eftersom jag hade ett 9,5h pass framför mig. Men det gick super!
Har även lyckats med konststycket att supa bort en av mina köksstolar..
eller ja, den står ju hos sara, men ändå ;) 

Har vart och plockat ut ett par längdskidor som nu står hos
pappa berglund och väntar på att bli vallade.
Sen ska det bli åka av!

Nu blir det frukost och sen ska jag packa in mig i bilen och efter jobbet
bär det av mot Mooooooora!


God Jul


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback