en snabbis

postar ett inlägg lite snabbt.
Lördag, och den andra sådana i rad som jag
hållt mig nykter! Kors i taket ;)
har blivit rätt mkt av det goda över jul och nyår,
så det får bli en pause nu, och ladda inför Vasaloppsveckan.
Som jag för EN gångs skulle är hemma på!
Senast jag var på tältet och härjade, och svor över
alla skidåkare och bilar som gör så det blir
kö och kaos igenom hela Mora, var 2005!!

Men ja, jag har saknat det.
Det är något speciellt med Vasaloppsveckan.
Sen har jag fått för mig att jag ska försöka
satsa på tjejvasan lr kortvasan nästa år!
Jag måste ha ramlat och slagit i skallen riktigt hårt!

Men men, ska gå och se om pappa stekt klart
lite kött åt mig, sen klä mig och vänta på att söt
kommer och hämtar upp mig.. ;)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback