Hääälgääään

I fredags på kvällen så bar det av till Sofia L,
hon bjöd in på tjejkväll, så jag tog det som var
kvar i vinpåsen och åkte dit. Det snackades massa skit,
och dracks vin. En mkt angenäm och trevlig kväll! =)

Igår så lurade Karro upp mig till Gesunda.
Det var ju nå snowboardtävling och jox,
vi satt mest i värmestugan och värmde oss,
då vädergudarna inte var på vår sida.
-12 och isvindar som drog rätt igenom själen.
Hämtade syrran vid bussen och åkte upp igen
på after-skii. Sen drog vi hem och kollade
på Melodifestivalen. Och ja, Timotej-tjejorna
har enligt mig den bästa låten av ALLA som hittills vart med.
Seriöst. Melodifestivalen i år är sämre än det någonsin vart!
Skandal!!

Idag har det slappats och varts på buggkurs.
Var grymt kul, men SJUKT drygt!
Vi dansade non-stop i 1,5h!!
Jag var svettigast i Färnäs, och kommer
nog ha träningsvärk i morgon.

Men vad gör det, då det snart är onsdag! <3


vi trotsade iaf vädergudarna en liten stund ;)

Skrivet av: Lisa

ja jag jobbar torsdag-måndag nu så vi lääääär ju få jobba tillsammans, spännande :)



men vi är alltid hemma om du har tråkigt ska du veta! dörren står alltid öppen för dig :)

kraaaaam!

Skrivet av: Systeryster

Nu lär du skynda dig på med ett sista inlägg! Snart är det ju onsdag igen :)

2010-02-23 @ 19:44:00

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback