Mittwoch! <3


Ja, jag får väl uppdatera en sista gång innan det blir
en vecka med stiljte här. Sägs att det blir så när söt är hemma..
Jag fattar iiiiingeeentiiiiing ;) hahaha

Men ja, jag skulle precis här om dagen skriva ett
inlägg om att jag tycker det är rätt schysst att vi haft
en sån lång och underbar vinter. Med snö i snart 3månader!
Det är ju helt fantastiskt!
Men så när jag vankade i måndags och läste allas
facebox-statusar att det var -27grader, yet again.
Så kännde jag att det få vara nog!
Visst, snön får ligga kvar en dag till, den filosofin har jag
levt med hela vintern när det vart sådär snorkallt.
Men nej, det räcker med högst(?) -10.
Det behöver inte vara kallare än så.

För hur kul är det att ut och åka snowboard eller långisar
när det är sol och -20 ?!?. Not so much.

Nåja, just nu får jag glädja mig åt min nedräkning i kalendern
som idag står på 98dagar. 98dagar till solen & värmen i Alanya.

Då syster, ska vi inte göra annat än att ligga såhär!

Skrivet av: Systeryster

Fasen syster det där är ju hur nice som helst!! Mer bad åt folket!! Snart så, snart :)

2010-02-24 @ 18:46:35
Skrivet av: Lisa

Gud vad fuskigt..

Jag vill med åka!

Lååååångt bort..



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback