Dagvild

Man blir ju helt dagvild av att vara ute på party på fredagar.
Har gått hela dagen idag och tyckt att det är söndag.
Och blivit lika besviken varje gång jag kommer på att
det är ju faktiskt bara lördag! Vilket betyder att det
är ännu en dag tills söt kommer hem igen.

Nåja, ska åka till Persson strax och lägga mig på hennes soffa.

Idag har vi vart på kaffestugan och fikat med Jansson.
Sjukt trevligt var det! Sen fortsatte Persson och jag att
göra Mora och Noret osäkert.

Igår var trevligt, spriten flödade, men hockeyn gick åt
pipsvängen, men det är bara att sikta på nästa match.
Trevligt också att syster joinade oss i avloppet. Kung det!
Tyvärr fanns det dock inga Maxi-blonda som vi kunde fightas med ;)
Vi, eller snarare jag smidde dock andra evil plans.
Sen tillbaka i Mora, drog Wass och jag på BP och härjade lite,
tills strax innan två då jag slängde in handduken och for hem och sov.

Nu: våldgästa persson. tjaaao.



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback