Nöjd nu Persson?!

Persson tyckte att jag var dålig på att uppdatera här,
så får väl ta och göra det så damen blir nöjd.. ;)

Har vart full rulle under Jul & Nyår, datorerna har
inte riktigt varit prio ett, så dom har haft semester.
Jag har vart i Oxberg och friat <3, och sen resten har jag typ
jobbat, hängt på kaffestugan eller hälsat på hos folk.
Och tiden går, f o r t . Hänger ju knappt med.

Men nu är hjärtat på jobb och jag har
massor med dötid att ta kål på.
Jobb är det inte heller mkt av, så ja.
Dötid var det.

Har ju ett sätt att döda tid på, ett mkt effektivt sätt.
och det är att surfa runt och kolla & planera resor jag vill göra.
Men jag vet inte riktigt om det är värt det, för hjälplösheten
jag känner efteråt när jag hittat världens resa, eller en veckas charter,
som jag inser att jag inte kommer att ha råd med.
Det är fan inte lätt när man har ett så dyrt intresse, som att resa.
;)

Överväger nästan att söka jobb på McDonalds.
Enbart för att ha något att göra, och iaf få en skaplig lön.
Har verkligen gått ner mig, för det ska mkt till för att jag ska gå tillbaka dit!

Nåja, ska inte deppa ihop nu.
Finns fortfarande mkt att glädjas åt =)

Ska nog ta och bädda ner mig och kolla på lite serier
eller måhända kanske en film..


Jag och min bästaste syster.
Hörru, kom hem till Mora snart igen, så vi kan dra av ännu en mördarfest,
och göra dig fin i håret med min plattång! ;)





Skrivet av: StoraSysteryster

Hallå Sis!

Äntligen uppdaterat lite här, fint

Jag ska bara få mig ett schema så jag vet när jag e ledig. Sen kan du ge dig på att jag kommer hem!! Har lixom fått smak på det där partylivet på allvar, IGEN!! Så snart så Systeryster! Styr upp nån fest som vi kan regera bara :) Och du får fixa i mitt hår hur mycket du vill, där är jag riktigt tacksam, love it!

Å du, ta o övertala den där gubben till far att vi ska till Sun Park Beach!

2010-01-08 @ 08:59:13
Skrivet av: Carro

Läste jag rätt ? : att du hade friat ? Alltså förlovat dig?????

Din lilla parvel att du inte säger nått ;)

Puss o kram..

2010-01-08 @ 11:30:16

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback