pyroman-familjen

Btw; nämnde jag att jag bor i en pyroman-familj?
Ne? Jo de e så att det är vissa i detta huset som
tycker om att elda. Och det är inte nådigt heller.

Ända sedan insatsen i öppenspisen nere sattes in,
för många herrans år sedan. Och nu när kaminen
i vardagsrummet står där den stått i något år.
Så är det aldeles för många kvällar som man fått
lov att klä av sig allt utom underkläder, och ev ett linne
för att det är så sjukt jävla varmt!

Vem behöver åka utomlands när man kan komma och
hälsa på oss, i vårat 26-27grader varma kök.

Så ja, det är kanske inte så konstigt att jag får i
uppdrag av älsk att göra en "mördareld från helvetet",
när vi är i hos honom.
Elderiet verkar gå i arv. För ibland eldar jag så skorstenen glöder.
Ja nästan iaf ;)

Summan av kardemumman, jag gillar att elda.
Men inte när det blir som att vara i typ Florida,
under högsommar, inomhus. Där går gränsen.





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback