less

Jag är bara så sjukt less på allt. Fan.
Det är allt för ofta molnigt och skitväder de få dagar jag
råkar vara ledig, och de dagar jag jobbar så skiner
solen som aldrig förr. I morse när jag klev upp
så spöregnade det, yay, men tänkte att med min otur så kommer väl
solen och värmen tills jag ska börja jobba kl 17.
Och ja, MYCKET riktigt. Solen är här, lika så värmen.
WTF?! Sen när man väl är ledig och är i Mora, så har ingen
tid att träffas. Så man får sitta hemma som ett mongo och glo.

Har råkat få lite väl många dagar i streck att jobba nu,
men vad spelar det egentligen för roll, kan lika väl jobba.
Bara det inte hade vart så förjävla varmt!!

Blir bara på dåligt humör när jag är ledig ändå så.

Fast å andra sidan ska jag väl inte gräva ner mig i en allt för djup grop.
Vissa dagar har ju bjudit på väldigt mkt trevligheter.
Men det blir ju så att man gräver ner sig, när alla dagar inte är en fest.
Så som jag vill ha det.

om ändå varje dag hade vart som på bilden ovan.. ;) Mer eller mindre iaf.
Den tråkiga vardagen kan gå och dö.
Livet ska helt enkelt vara en fest!

Skrivet av: Lisa

håller med!!

less..

kram!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback