likielakj

Åh vilket underbart väder det är om dagarna nu då!
Helt galet, sol och värme. Så som det ska vara.
Hoppas nu bara att det håller i sig!
Eller ja, det behöver ju inte vara sådär sjukt varmt
som det var i helgen. typ 30grader var det väl i lördags.
Det är lite väl överdrivet.

Drog ju till Mora igår, hade lurat med mig Berglundskan på bio.
Sen orkade jag inte åka hem till Rättvik så stannade kvar över natten.
Började dagen idag med en underbar promenad på kajen bort till tingsnäs
och tillbaka med Marit och hundarna. Drog sedan ut och hälsade på
Karro och höll henne lite sällskap på jobbet. Har ju inte sett
henne på evigheter heller! Sen drog klockan iväg, och hann inte med
alla jag ville träffa, men det var bara att packa in sig i bilen och dra till
Rättvajk och dra sitt strå till stacken på jobbet.
Har gått bra ikväll, skönt att jobba när det inte är fullt så varmt
som mitt på dagen. Börjar 17 i morgon igen. Nice.

Och snart kommer min älskling hem också, som jag längtar.. <3

Ska nog dra mig ett parti betapet och sen inta sängen.
Det är ju faktiskt en dag i morgon, och det är dumt att vända på dygnet
alltför mycket.

och i helgen planerar jag på en liknande aktivitet som på bilden nedan.
Är sjukt fest-sugen efter att ha jobbat 2 helger i rad.

från zürii-wiesn 2008. Zürich aldeles egna oktoberfest på tågstationen.


Skrivet av: Elin

Ja dessa underbara sommardagar är verkligen helt fantastiska :) kram


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback