VA FAAAAN!!

Det är så sjukt jävla typiskt att det ska vara molnigt,
just den dagen man för en gångs skull är ledig och tänkte
ligga i solen och ta sig ett dopp i Siljan. Så jävla typiskt!

Och bara för att, så kommer det säkert regna nästa vecka
när vi skapå kryssning också. Vi som tänkte sitta på däck och
dricka lite av den magiska drycken och bara njuta av livet.
Men ja, det lär väl spöregna. Och då skulle jag inte bli ett dugg
jävla förvånad.

Samma som i morse, hade kunnat sova typ hela dagen
om jag velat, men nejdå, vaknade först innan 6 och
fick lov att gå på toa, sen igen strax efter åtta. och därimellan,
och tills nu har jag typ bara halvsovit. Så nu lär jag
väl få dras med huvudvärken from hell idag.
Känner att den redan är påväg. suck, suck, suck.

Nä det är nog nästan tamefan bättre och jobba!!

Aja, ska ta  och rycka upp mig, packa kuntn, och dra mig till Mora.

morr

Skrivet av: StoraSysteryster

bara att inse damen att du börjar bli vuxen och inte heller kan sova när man får :) Det bara är så helt enkelt, livet är hårt för slavar...

2010-07-10 @ 13:17:43

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback