Yippikayej!

Då var mina 9arbetsdagar i rad äntligen avklarade!
Nu är jag ledig i morgon sen väntar 5jobbdagar till.
det lär bli full rulle eftersom classic börjar nu i helgen.

Nåja, nu kom Marit på husesyn så ska underhålla henne.
Ha're!

Skrivet av: Marit

haha! näää de har jag missat.. hur är de med dej? Du är saknad!



Puss

Skrivet av: Malin Inspiration & design

Spunk; Tackar! Ja, visst är den läcker. Jag suktade efter den i minst två år. Sedan ropade jag hem den från Tradera. Den heter flap wall clock och är av märket Fartech, googla så hittar du den. R.O.O.M sålde den innan de gick i konkurs. Nu när de har slagit upp dörrarna igen, kanske de har den i deras sortiment igen. Så du kan ju kolla upp det. :)



Mvh Malin


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback