dödens trött

är vad jag är. FY FAN, vilket helg!
Och det är inte för att jag vart ute och druckit sprit,
som man skulle kunna tro. Nej jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till.
Har fortfarande ännu en dag kvar, och Ina och jag undrade allt hur vi
ska orka med dagen i morgon. Ja det undrade vi redan igår!
Men ja, vi ska nog överleva, hoppas jag!

Annars då, midsommar. Har som sagt spenderats på jobbet.
Förutom igår, då jag var lite wild and crazy och tog
med mig Ina på roadtrip till Mora.
Hängde i Isunda med päronen, och den bästaste släkten.
För vidare transport upp till Uxbjär.
Man lär ju ta en tur till fäboden medans man är i krokarna ;)
och få lite frisk luft. Haha!

nej nu är det bara massa svammel, ska ta och dricka upp min drink,
som jag tyckte mig ha gjort mig förtjänt av,
sen blir det att sova säng.

godnatt!

the place to be

Skrivet av: Lisa

tack för idag :)

uppskattas mycket!!



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback