tröööööött

jobb hela helgen, party fredag OCH lördag, sliter rejält.
Sen drog Wass med mig till Grönklitt idag, där vi haft en kalasdag!
Sol, någon plusgrad, brädåkning och massor utav skratt,
vi var varit ett par äkta skidåkare idag ;)
Så just nu känner jag mig rätt slut. Kinderna bränner,
som dom brukar när jag vart i solen. Nice.


Friskluftsförgiftad ab. Japp.

Ska ta och hoppa i säng snart, kan behövas.


rätt fett med snö, foten bara försvann.
och det var inte så att det första jag blev erbjuden var hjälp,
utan; -hahaha, ska jag ta ett kort eller?!

Skrivet av: Lisa

jaaaaa exakt..



ja de e bara att höra av sig.. vi ska ut på långpromenad snart tänkte jag!

om jag orkar resa arslet..

men annars är vi hemma antar jag!



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback