and then there was light

Yiiiiha! Nu har jag äntligen fått lite bättre ordning.
Och inte minst, TAKLAMPOR! och myslampor.
Även en trådlös router har inhandlats -check!
Nu är det bara soffan och soffbordet som fattas.
Men de borde vara här inom 2½vecka.
Håller alla tummar och tår som jag har!

Jag trivs som fisken i vattnet i lägenheten.
och bättre kommer det bli, bara soffan och bordet behagar att komma,
som skrivet.

Har ju vart ledig idag, första dagen sedan mina saker flyttats,
samtidigt som jag jobbat. Har iaf de underbaraste föräldrar, lillebror och mormor!
Som hjälpte till att flytta när jag jobbade.
Så idag har det dammtorkats på alla möbler,
så nu är det bara lådorna fyllda med skräp och plock som skall packas upp.
vet dock inte i vilken ände jag ska börja.

Nåja, här är lite fler sneak-peeks.

har iaf hittat snyggaste duken, ever!

Har även fått hit Mr Acer, yaay

vad tycks om min provisoriska soffa?! Hahah

Skrivet av: StoraSysteryster

Som det ser ut på soffa fronten så får nog herr sovauteisolen-stolen hänga med upp till dig till helgen... :) Men annars ser det ju hur mysigt ut som helst!

Ses snart Sis!

2010-05-05 @ 09:00:17

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback