Annika vill ha

Håhåhå, se vad jag sprang över när jag surfade runt på nätet;

Vinstället Archie, som håller koll på hur många
glas som gått åt under en kväll, och hur många som finns kvar.
Detta måste vara guds gåva till mänskligheten!

Hur kung som helst ju!

Denna skulle sis och jag ha behövt i fredags ;)
Eller hur?

Åååh, jag vill ha! Finns på coolstuff.se ;)

Skrivet av: StoraSysteryster

Guds gåva för att slippa må som jag gjorde i lördags... Borde vara tapplås på oxo så man bara kan dricka så mycket man tänkt :)

2010-05-12 @ 18:45:46
Skrivet av: Lisa

Ha ha de kanske du INTE vill ha.. Jobbigt att se hur många glas det blev kvällen innan sen :(



Ja vi får se.. Oscar är ju på dagis fram till 12 så efter det skulle vi kunna åka då..

Hör av dej när du vet :)



Puss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback