glas till förbannelsen..

Mammi och mormor har vart här idag,
och hjälpt mig diska och torka glas.
Jag har ju en del om man säger så.

Lärde ju till att packa upp korgen med glas,
som har stått där min soffa ska stå när den
nu behagar att komma, fredag, måndag, tisdag?!

Jag hoppas på fredag, för då kommer det bli en helt
keeeeng dag!

Men mormor är ju bara fööör söt.
När vi var klara så tyckte hon att
-"ååh du Annika, du har nog mer glas än vad dom har i hela Oxberg"
Vilket jag nog kan föreställa mig, för jag har en hel jävla hög med glas.
Ärligt köpta, som ärligt baxade.. ;)

Nåja, nu sitter jag mest här och är konfunderad
över varför man alltid blir pigg frammåt kvällen.
Speciellt sådana dagar när man vart trött heeela dagen,
och bara gått och längtat efter att det ska bli kväll så man kan lägga sig.
Men nej, då ska man bli pigg. Suck.

Skrivet av: Hanna

Jag kanske ska komma och krascha lite glas... Du vet ju att det är nåt som jag är bra på ;P

Hoppas ni har det bra i Turkiet, saknar dig!

KRAM! <3

2010-06-02 @ 20:02:48

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback