Jag hade finbesök från Mora

..i fredags. Lisa, Oscar & Elvira kikade förbi.
Vi käkade lunch på Annas, promenerade,
invigde "min" lekpark och hade en mkt angenäm dag tills
jag skulle börja jobba på eftermiddagen.
Oscar tyckte nog att jag hade massor utav roliga prylar att leka med.
Vilket jag har, på tok för mycket!

Tack för besöket, och välkomna åter!
Min dörr står alltid öppen för ett besök eller två.

Snodde lite bilder från
Lisa och gjorde ett kollage.


Sen på fredags aftonen efter jobbet så hade
jag lägenheten full i Erssonar.
Mammi, Pappi, Bers & ystersyster.

Systeryster spenderade natten,
och vad som bara skulle bli ett glas vin för att somna gott,
urartade till x-antal glas, massor utav prat och sänggång vid halv 3!!!
"Stavar ni Mora med 3 o:n också eller?! Mooora?"

Sen upp och jobba kl 10 på lördag.
En dag jag helst bara vill glömma.
Shitt pommes frittes altså!
Men det sägs ju att det som inte dödar, det härdar.

Har folk slutat laga mat själva?!

Nåja, snälla Therese stannade och hjälpte mig med matsalen,
och röjde upp i sjöslaget som infunnit sig under dagen.
Tusen tack söta du!

Även idag har det jobbats, 10-21 och lite till.
Lyckan var gjort när jag vaknade och hörde regnet smattra mot fönsterbrädan.
Men det har rullat på bra idag också.
Dock inte alls lika intensivt och galet som igår.

Ledig i morgon och Räkurt & Fruitcake tänkte kika förbi på väg hem till Geflet.
Ska bli trevligt med kaffe-sällskap och lite catch up.
Sen blir det en Mora trip.

Men nu ska jag ta Bella & Edward och krypa till kojs!
De får duga som sällskap när min bättre hälft är i grannlandet.
Tack och lov är det snart fredag och han kommer hem igen!
YIPPI!

Skrivet av: StoraSysteryster

Yey det vart en toppenkväll/natt sis! Såå kul det blir, visst är Rättvik fantastiskt :) Berätta lite om våra bravader för Chefen-Linda och hennes kommentar var: Det hade ju jag kunna tala om för dig innan, att ni skulle dricka mer än bara ett glas... Tror bestämt att hon känner mig lite väl bra... :)

Ha det fint nu Fröken så ses vi alldeles snart! Men jag jobbar i helgen så det blir när det smäller till på riktigt. Längtar

2010-05-24 @ 08:57:17
Skrivet av: Lisa

taaaack för mys :)



måste vi göra om snart!!



Puss!

Skrivet av: Åsa

Bra där Annika! Då verkar ha haft en toppen helg, trevligt! Men du måste uppdatera oftare! Jag behöver något att läsa varje dag ju..

2010-05-24 @ 10:29:12

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback