trööök

uschapuscha, har vart stenlungt på jobbet idag,
så tiden har gått supersakta. Sen mellan 18-19 gick den
ÄNNU saktare. Drack en kopp kaffe, och kom och
tänka på om jag verkligen stängde av kaffekokaren hemma
innan jag åkte till jobbet. Så Sara & jag stog och undrade om
vi hade något hem att komma hem till, eller om det stod i lågor.
Fick lov att gå och kolla mobilen ifall dom ringt på RBAB,
har aldrig hoppas på att det inte hänt något på mobilen så mkt någongång!
Tryckte på knappen och hade ett missat samtal!
Men det var bara Marit, tack och lov, men hjärtat slog några extra slag då.
Fy satan.

Men tack och lov hade jag både stängt av den, och dragit ut kontakten.
Kan lova att jag ALDRIG mera någonsin kommer att glömma bort kaffebryggaren!

Skulle ha gått och lagt mig, men hur kul är det att göra det när man är ensam inatt?
Inte ett dugg!!

Skrivet av: Lisa

Skulle ha hälsat på dig någon dag gumman!

Men nu blev oscar sjuker idag :(

Men nästa vecka kanske vi kan dyka upp?

Hoppas det!!

Ses på lördag om inte annat..

Puss!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback