where the magic happens

Yaaaaay! Internetet har äntligen hittat till min lägenhen!
Helt galet nice ju! Även om det vart rätt skönt att komma
hem från jobbet de senaste kvällarna och typ
dragit igång spotify och lirat några parti kungen.

Men nu kan jag surfa runt ist. Fett nice!

Har inte riktigt hunnit med att packa upp och organisera,
men det står på schemat i morgon, då är jag ledig, och HEMMA.
Shitt, har knappt haft en lugn stund sedan jag vet inte när.

Här kommer iaf en smygkik på lägenheten, eftersom sovrummet
är det enda rummet som typ är beboeligt,
så får det bli en sneek-peek därifrån.


och jag kan lova att jag sover som en kung i min nya underbara säng!!
tycker bara att det kan bli veckoslut så jag slipper att sova i den ensam...
nu har min älskling vart borta sådär tok länge igen.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback