7am

Andra dagen som uppstigning sker kl 7.
Det var mkt enklare igår när jag vaknade av mig själv,
än idag när alarmet snoozades vilt. Men det är rätt nice att
komma upp när det fortfarande är mörkt ute, och tända ljus,
koka en kopp kaffe sätta sig i soffan under filten och slå på
According to Jim..
Blir till att gå till jobbet idag med, sen hem, duscha och brumma mot Vika ;)

Skrivet av: Lisa

ööööj kom hit nudå :)

Skrivet av: Lisa

Jaaaa men typ..

Jag behöver ALL hjälp jag kan få!! Ha ha..

Råkade ställa in tyska på telefonen det första jag gjorde så efter en halvtimmes letande hittade jag tillslut till svenskan.. Snacka om panik!!



Ihelgen, ja på lördag är det nog Gävle som gäller om vi får barnvakt och så är det ju julskyltning på söndag! E du hemma ihelgen lr vad?



Puss!

2010-11-24 @ 13:14:34
URL: http://fliza83.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

ja men tyyyyp!



nu är det DIN tur så vi får prata loss där ;)

2010-11-28 @ 10:01:20
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback