95dagar..

fick ett sms av Ellan idag, att det är mindre än 100dagar kvar tills
tjejvasestarten. Och ja, jag kollade upp och det är endast 95dagar kvar nu.
Helt galet. Har gått och tänkt att det nog inte ska vara sådär svårt att ta
sig dom där 3milen på längdskidor. Men ja, nu börjar nerverna kicka in.
Jag har ju för faen inte stått på ett par längdskidor på säkert 12år!
Om man inte räknar med i ettan på gymnasiet när vi som inte hade
längdskidor fick låna vita-blixten till Skogs-DM..
Undrar allt hur detta ska gå.. Tur att jag tog apostlahästarna till jobbet idag,
och inte bilen.. Testade min app i mobilen, sportypal.
Och det är 1,23km till jobbet, medelfart på 5km/h.
Dax att inhandla ett par längdskidor snart?

Skrivet av: Anette

Haha! Skogs dm var inte roligt. Jag vart tom omkörd av utbytesstudenten från nya zeland =) Stackars er som inte ens blixten fick plats i skidspåren, fy va drygt. men jag fixade tjejvasan förra året jag klarade det med mycket vilja. =)

2010-12-04 @ 13:31:58

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback