aaoowwwh!

Hittade en blogg tillhörande en tjej som är aupair i Australien.
Snacka om att det fick en att tänka tillbaka till min tid
som aupair i Florida, och i Zürich.
Samtidigt som jag inte vill lämna livet här hemma,
så skulle jag nog inte ha tvekat att åka iväg igen om
livet inte hade varit som det är just nu.
Och det faktum att jag faktiskt är 25!

Resor i all ära, men att faktiskt bo utomlands är något heeelt annat!
Carro & Jag på Epcot, 18/11 2006.
4 fucking år sedan!


..och Åsa var på besök, här väntar vi på taxin till Church street,
där vi gjorde Club Paris & Dragon Room..
4 fucking år sedan..

Skrivet av: Lisa

åh jag förstår att du saknar..



men som du säger, livet går vidare! och ja, det blir underbart det med, men såklart kan man sakna!



puss, ses imorron då?

Skrivet av: Carro

ÅÅhhh vad jag saknar <3... Det där som det var o jag saknar dig nu med ...

2010-12-01 @ 23:54:05

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback