Global uppvärming?!

Ibland undrar man ju vad som hände med den globala uppvärmingen,
och slutet på de vita vintrarna.. ?!?

För när jag öppnade dörren idag så möttes jag av ett hav av snö. 
Det såg ut som en lavin hade dragit fram.
Och glad är jag att jag inte gav mig ut och skottade igår,
för det hade vart j*vligt otacksamt.

Inte bara för att snön kräkte ner hela dagen igår,
utan för att den drivit omkring inatt.
För spåren som blev när jag var ut och hämtade ved igår,
var helt borta idag.
Sen att skotta hela gården med spaden vi har,
tack men nej tack. 

Det är tur att man har en pappa som älskar att åka traktor!
Han kommer snart och plöjer åt mig, så jag kan komma ut med bilen,
och till jobbet i morgon.

Snacka om tur att jag är ledig idag!

Jag skottade iaf en gång till vägen, och en liten parkering ifall Lisa & co dyker upp
innan papi med traktorn =)

Sen blev det en liten bivack, ställte ut stolen och läste lite i "Den hemlige kocken",
men det drog så kallt att jag fick lov att gå in igen, tyvärr.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback