ooops

Ja jag har ju flyttat klart för ett tag sedan..
men har vart uppackande, jobb & skidåkning för hela slanten.
Ja det har ju blivit en och annan timme framför tv:n och datorn med ;)
hahah!

Så det är väl dax att posta ett inlägg här igen.
Jag som kom in i ett bra bloggflyt innan flytten,
så kom jag av mig..

I helgen har jag kört sammanlagt 2,5mil i vasaloppsspåret.
Räkan och jag körde Eldris-Läde-Eldris (1mil) i lördagens underbara väder.
Och igår blev det Oxberg-Läde (1,5mil) även det i underbart väder!
Så nu har jag kört nästan hela tjejvasa-sträckan,
förutom från Hemus till Målet.
Och helgens skidåkning gör sig känd genom
värk i kroppens alla muskler. Hehe.

Men nu känns det iaf som det finns hopp, åkte halva sträckan på 2h,
så nog ska jag hinna i mål innan det stänger!
Idag vankas det kvällsjobb, innan det ska jag vara en god husfru och
göra lasange till Pilatsius matlådor =)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback