Att man aldrig lär sig...

Höll för det första på att försova mig idag,
personalmötet började kl 9, och jag vaknade
med ett ryck 8:29! Efter att jag "bara skulle ligga och dra mig liiiiiiite till"..

Jo tjena. Varför lär man sig aldrig, att det allt för oftast slutar
med att man somnar om igen?! Suck och pust.

Efter p-mötet var det jobb. Blev kvar 1,5h för det trillade in folk efter folk.
Men det var trevligt, så fick jag träffa Diana ännu en gång denna dag! :)

Åkte sen hem och slängde mig på soffan framför ett avsnitt
Desperate Housewives, och skulle efter det ta ett ryck
och se om jag kunde rensa ur lite skit innan det åker ner i banankartonger.

Men nejhej, då somnade jag på soffan! Gaaaah!
Vaknade av att magen kurrade så donade ihop lite mat,
och fick sen dödens magknip. Men nu är det bättre, så ska väl ta och
skruva upp volymen på Spotify och göra ett ryck innan klockan blir 22
och det måste vara tyst så grannarna inte störs.

Tjip & hej!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback