Mys Frasse! <3<3

Det blir mycket misse nu, men vatusan, han är ju föööör goo!
Varje kväll vi lägger oss kommer han och lägger sig bredvid,
när vi sen vaknar på morgonen ligger han också där.

Han är så busig och goo, mysig och underbar!
Som nu, nu har han somnat på mig;
Han följer efter oss vart vi går, igår gick vi tom på toa tillsammans!

Det är knappt så man vill åka hemifrån och lämna honom ensam,
och när man väl gör det så gör det ont i mammahjärtat.
Även fast man vet att han klarar sig bra själv med,
som när jag kom hem igår så låg han och sov på soffan när jag kom hem,
och Pont var borta..

vår lilla Frasse <3

Skrivet av: Lisa

men gumman =( nu jobbar jag ju heltid.. full rulle ab =( och ihelgen åker vi till göteborg..

har du börjat på willys? jobbar du mkt?

saknar dig ju!!

kraaaaam..


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback