sötast i världen! <3

Nu har missen flyttat hit! Kan inte riktigt säga äntligen,
för fick veta igår eftermiddag att vi kunde ta honom, så det blev att
packa in mami & mormor och dra till Borlänge och hämta hem honom idag.
Blev även en tur på kupan och träffade Sis en sväng med,
medans vi väntade på att vi skulle få hämta hem honom..


Supersötast och supermysigast är han iaf, vi har legat på soffan
och myst och kelat hela kvällen och kollat på Jönssonligan på Mallorca.
Har även lekt med en lådsasmus, mattfransar, kuddtoffsar och även tyckt att
datasladden är väldigt rolig..(men ajaj!) och hade gärna slaktat en blomma..
Ätit mat, doppat svansen i min senapssås, och druckit mjölk..

Nu ligger han och sover så sött här bredvid mig, (aaaw, hjärtat smälter!!)
och vi båda väntar på att husse ska komma hem snart...

hur söt får man egentligen vara dååå?!?!

Skrivet av: Lisa

åh ja, de blev aqua nova idag o sen mys bara.. man orkade inte så mkt mer..

men det var en sötnos du skaffat iaf!

ska på barnkalas imorron..

men är du ledig på måndag då?

puss!

Skrivet av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 08:16:07
URL: http://smsalåna.nu

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback