c'est la vie

åÅh vad dum jag är!
Det börjar nog bli dax att skruva fram
klockan i vardagsrummet om jag vill komma i tid någonstans.
Kollade vad klockan var och tänkte att
-hmm, fan vad nice att klockan inte är så mycket.
När jag sedan kollade klockan på datorn fick jag en smärre chock.
Nåja, c'est la vie!

Något som också gör mig konfunderad är att när jag vaknade i morse
känndes kroppen helt mörbultad efter att ha jobbat nästan 60h förra veckan,
och fullt hus heeeeela helgen! Men i själen var jag pigg som en lärka.
OCH, läs och häpna, jag var på städhumör!?!?! WTF?!
Kan ha att göra med att jag tog sovmorgon tills jag vaknade själv,
vilket jag kände att jag var värd!

Men nu lär jag nog göra mig lite frukost, är aldeles skakis.
Sen fortsätta städa lite tills jag ska hoppa på bussen mot Mora
och möta upp mami =)



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback