Höstdepp

Dagarna känns så värdelösa, speciellt nu som Pont är på jobb,
och det bara är jag och Frasse hemma. Det är grått och mulet.
Har hur mycket som helst att göra och ta tag i, men vart är orken?
Fan, det blir en enda ond cirkel. 

Man mår dåligt att man inte gör något, utan skiter i det,
sen mår man ännu sämre för att man inte gör det som skulle bli gjort.
Vart är logiken?

Tänk om alla dagar vore lördagar, som i lördags.
Förutom hur dåligt jag mådde från fredagens äventyr i Älvdalen.
Jag mådde så risigt att Ponta fick lov att skjutsa mig till jobbet! Haha! 
Men överlevde jobbet, och sen var det ut och göra stan osäker med Sis.

Nåja, roligheter väntar runt hörnet, men dessa tråkiga
veckodagar går aldeles aldeles för sakta! 



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback