Nu var det väl på tiden!!

för ett nytt inlägg! Sorry för dåligt uppdaterad blogg! 
Men har bokstavligt jobbat röven av mig senaste veckorna. 
över 48h förra veckan, drog på mig dödens förkyling med hosta from hell.
Men fick oväntat ledig idag, så nu har jag återhämtat mig lite iaf.


Hänt sen sist då? Jo syrran och jag var ju på roadtrip till Norrköping
och hälsade på Fredrik. Badade badtunna, tillverkade ett eget kubb-spel,
grillade och drack gott! och hade SKITKUL! 

Sen var det jobb, och en tur till Rättvik på Big Lake Run på kvällen.
Sen jobb jobb jobb.. och nu är vi här!

Nu återstår bara ännu mera jobb, sen födelsedags kalas,
och efter det Turkiet!

Sen står det inte på förens väskorna packas igen (tjat, tjat, tjat, jag vet)
90dagar, 20h 25min!!!

Jo det har ju blivit lite Aussie-planering däremellan också.. ;)


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback