Grått Nytt Hår!!

..eller måhända Gott Nytt År! Om än ett par dagar lite sent.
Men dagarna bara rinner iväg, trots att man bara sitter hemma och
inte får ett dyft gjort, mer än att hänga på flygresor.se, supersavertravel.se,
australienguiden.se, plus läser en och annan blogg som skrivits i landet Down Under.
Man skulle kunna säga att hela min tillvaro just nu kretsar kring Australien.

Frasse busar, och jag tar mig ett glas vin och kollar på Countrygala.
Borde lägga mig, men wtf, man lever bara en gång.

Inte långt till Tjejvasan nu heller, och jag har åkt...öhm..altså..
..vart är mina skidor? mina pjäxor?.. Just ja, hos mami & papi. 
Men det får bli en tur eller två med dom den kommande veckan.
Det måste jag. Även om jag tror att jag skulle kunna åka de 3milen
på ren och skär vilja, envishet och lite jävlaranamma!
Med tanke på att det var det jag gjorde i fjol, superglid,
när det gled, men annars så hade jag en deci snö mitt under skidorna,
inga spår, snö & regn.
Det jag kan falla på i år däremot är min armskada jag drog på mig på juldagen,
då jag djupdök på vänsterarmen ute på gården.
MEN, målet är inte att komma in först 
(vilket i praktiken är omöjligt, då vinnaren redan passerat mållinjen
innan jag ens har startat, såå), utan
målet är att ta mig i mål, och helst inte vara den siste att passera mållinjen.

Nä, nog med skitsnack, ett glas vin till, sen sängen!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback