veckans första dag

Månadag igen efter en helg fylld med jobb, 7helgen i rad. Whops!
Men lär ju jobba allt som erbjuds, så det finns pengar att lägga undan
till Australien-resan :) Det behövs ju en och annan krona om man säger så!

Det blev lite längre sovmorgon än planerat, låg sedan kvar och drog mig.
Och när jag tänkte gå upp, då kom Frasse och ville mysa, så det blev att ligga kvar
ännu ett tag. Men vem klagar? Inte jag iaf!

Skulle ha tagit mig i kragen och tagit tag i diskberget som växt upp på
diskbänken, i höjd med Mt Everest! Sen lär jag ut och leka elitskidåkare,
och träna till Tjejvasan, mindre än 1månad kvar nu. Och jag har åkt 2km!!
Skämms på dig Annika!





Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback