Irriterad är bara förnamnet!

Fan vad jag är irriterad på världen nu, fy fan! 

Det finns inga kläder att köpa, för inköparna verkar ju vara helt cp.
Beställer hem massa skit utan passform, inte okey!!
Någon som vet hur man startar ett eget klädmärke?!

Sen tänkte syrran och jag dra på kryssning nästa helg, men hur ska man ta
sig till och från båten när det inte går någon anslutningsbuss från mora?!
För inte tänkter jag ta tåget t/r för nästan 1000spänn!!!! HUTLÖST!

Vad hände med att man ska ta det miljövänligaste transportmedlet, 
när det är billigare att ta bilen själv? 

Nä, tacka vet jag Schweiz, där behöver man ju inte ens en bil!!
Där finns det lokaltrafik så det räcker och blir över..


GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback