Islands of Adventure

Liksom igår var jag och pojkarna till Universals Islands of Adventure.
Alex & Jag dumpade av fegisarna hos Dr Seuss, och vi drog till Rip Saw Falls och blev plaskblöta med ett leende på läpparna. Det var helt klart värt de 35minuterna i kön!!




image45
Hur kul som helst!


efter Universal åkte vi hem, kollade på National Treasure, dumpade Spencer & Harrison borta på tennisplanen vid Tiger Woods, och badade med Sam & Alex.

Spencer sa idag att jag var typ den Bästa barnvakten dom har! Lite förvånad blev jag, men kul var det att höra! =)
Så något bra HAR ja gjort.. Känndes bra att höra!


I morgon blir det förhoppningsvis *jag håller tummarna* Blizzard Beach. Vi får se vad Randy bestämmer.
Nu ska jag iaf dra mig hemmåt och sova. Godnatt!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback