F*CK!

Fick ett mail som gjorde dagen lite jobbigare än planerat. Ett mail som antagligen sett till att jag blir kvar i Sverige ett tag till. På både gott och ont. Har även letat vidare, så vi får se, kanske inte blir hemma längre iaf. Den som lever får se!

I morgon ska jag på hockey!! WIE! Eftersom jag redan har biljett, så skulle det såklart dimpa ner en biljett från Herr Simons i postlådan idag, eftersom jag ju var nyinflyttad i mora så skulle dom fjäska lite och bjuda på hockey. Schysst, men varför just till matchen i morgon?!
Och så jävla nyinflyttad är jag väl ändå inte? Har ju bott i Mora i 21år! Bara det att jag råkade bo i USA i ett år  och skrev ut mig från folkbokföringen, som jag sedan fick lov att skriva in mig i igen när jag kom hem. Därav tror Mora Kommun och Janne Simons att jag är nyinflyttad. Fick tom ett "Välkommen till Mora, endast för nyinflyttade i Mora" brev i februari!! Inte illa va?

Nåväl, nu ska jag snart ta och göra mig redo för sängen och min nattliga läsning av DaVinci koden. spännande!
Men först, lite trevliga bilder från helgens bravader! ;)




 

Skrivet av: milla

å herregud :)

2007-11-21 @ 12:26:29

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback