nervös


Nu är jag sådär nervös idag igen, som jag var för någon vecka sedan också. Intervju med de i Prag idag igen, usch vet inte vad jag ska säga! Känner mig helt tom i bollen.  Håll tummarna!

Ikväll är det hockey igen, det skall vi kika på hemma i tvsoffan, och vara nervösa även ikväll. Haha! Håller tummarna för vinst åt Mora!

I helgen så blev det party hos Milla & Micke, slutade med att jag åkte hem och sov. Vilket var jääääkligt skönt!
sov som en sten, hur gott som helst! Vaknade dock på morgonkvisten medn VÄRLDENS huvudvärk, tog ett piller och somnade om. Sedan städades det lite i källaren, och sen var det bara att åka iväg till Färnäs och bugga!!
Syster har även vart på besök i helgen, lika trevligt som alltid.

 


NU ska jag koka lite lunch, och sen försöka förbereda mig inför intervjun! Hatar intervjuer!! Död åt intervjuer!!!



Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback