tröööök


Idag har nog vart den tråkigaste dagen i mitt liv!!! Ring lite folk, men alla var upptagna på annat håll, eller inget svar, inget internet, ingen lust eller ork att göra någonting.

Så det blev ist att jag har setat på mitt rum och kollat på x antal avsnitt av Shark, spelat ett hundratals partier av harpan och kungen, och tyckt synd om mig själv för att jag inte kan bestämma mig med hur jag ska göra med mitt liv. Jag har fortfarande chansen att få jobbet i Prag, allt som behövs är att klara första intervjun, och sen klara den andra. Sen är det bara att åka, men vill jag verkligen?! Jag trivs ju så bra på Willys, och har börjat gilla iden med att vara kvar i Mora ett tag till, och försöka spara lite pengar och köpa lite saker jag behöver, och såklart börja samla till min reskassa!!! pratas eventuellt om Thailand nästa år, vi får se vad som hinner hända på vägen, men jag är helt klart på!
Annars kanske jag åker och hälsar på Nicole i Australien, eller varför inte Myrna i Sydamerika, sen har jag ju Georgina i England, och Sara & Carro i Sthlm, Emma på Kreta, och Malena i Arboga. '


Just det, det får vi inte glömma, GRATTIS EMMA!!
Idag är det hennes tur att fylla år, eller ja, födelsedagen slutade för 28minuter sedan. Men det räknas fortfarande!
;)

 

 



Skrivet av: Lisa

GUmman!! Saknar dig.. vill du leka är det bara att ringa! Jobbar iofs mest jämt.. Pusss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback