Även solen har sina fläckar


Sohlberg skrev en väldigt bra och sann sak på sin blogg som jag screenshottar direkt.

Så sant som det är skrivet!

Och jag kan erkänna att jag just nu inte är den bästa på att höra av mig,
även fast jag lovar att jag ska göra det, det vet jag med mig, och står för det.
 Men det är så intensivt med jobb, trötthet och göranden
när jag är hemma på denna "blixtvisit". Blev ju lite mer jobb än jag räknat med.
(även om jag glad över det sen när lönen kommer in på mitt konto 25augusti.)

Men det är synd att annat roligt kommer ikläm.
För jag vill gärna umgås med er här hemma så mkt som möjligt, när jag väl är hemma
men fan, tiden och orken räcker inte till!
(sen återstår ju det faktum som går att läsa i inlägget nedan)
Och det gör ont i mitt hjärta... </3


Skrivet av: Lisa

Hej gumman! Jag finns alltid här och just nu är det mycket ja.. men du försöker ju så gott du kan :) Så det så! iaf för mig.. Hur gör man när man screeenshottar sådär? Lär mig..! Pusss!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback