Långpromenad i solskenet

Jag som sagt så många gånger att jag skulle gå till Küsnacht.
Men det har lixom aldrig blivit av, ibland pga regn, ibland pga latet.
Idag hände det dock, satt här hemma bakis och ville göra något.
Solen sken ju, så vafan?! Satte på mig mina nya skor och traskade iväg,
när jag gått till stora vägen så insåg jag att jag kommer få skoskav,
så jag gick hem och bytte till crocs. vilket var ett klokt val,
eftersom jag på den lilla biten jag redan FICK skoskav.

Det var iaf en kanontur på 56min! (lite annat än när vi gick halvvägs upp på mer än det)
Dock så tar jag tillbaka allt jag sagt om att det är skönare att gå nedförs än uppförs..
Visst det är lättare nedförs, men jag kan lova att 5,3km i enbart nedförbacke känns i benen!
Efter halva biten önskade jag att det skulle bli uppförs, eller iaf liiite platt..

Väl i Küsnacht hade jag planerat in så bra att jag kom 3minuter innan
nästa tåg in till stan. skillat! Kännde att det var dax att fylla på i matdepån,
så jag tog trammen till Subway. Sen inhandlades det popcorn och annanasjuice,
och jag drog vidare till Johanna. Där hon, Emma, Dennis & Leo väntade.
 
Och ja, nu är jag hemma, och ska sova..
so, gute nacht alles!


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback