Det går frammåt



Känner mig riktigt duktig, har äntligen städat av mitt bord, och dammsugit. Slängt massa saker,
och lagt det jag ska ha med mig hem i en hög.
Jag som knappt skulle ha något med hem, ja, visst! högen är redan rätt stor, men men.
Dessutom känns det skitskumt att jag ska åka hem, jag kan inte fatta det!
Det är idag och 2dagar till, sen bär det av till gamla Svea. Helt ofattbart! Det kommer bli så konstigt.
Men när jag landar i Mora har jag förhoppningsvis en söt liten sak som väntar på mig,
bara jag kan bestämma mig för hur jag ska..

Ska gå och steka pannkakor nu snart, men bara för att jag var duktig och gjorde smeten tidigare
så den får stå och pösa ihop sig, så har såklart barnen redan ätit. Men men, så kan det vara.


Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback