dagen, vart tar du vägen?


Varför ska tiden gå så fort för? Jag skulle ju bara ner och kolla mailen.
Sen blev jag kvar här, och ja nu är klockan på tok för mkt.
Vart tar dagen vägen?! Det är den stora frågan.

Ska nog ta och dammsuga lite, sen kolla på lite serier, eller Mamma Mia.
Vi får se vart lotten hamnar..

Dessutom är det JÄVLIGT kallt i mitt rum just nu,
snacka om att man längtar tillbaka till Florida!!

Nejhej, ska ta och göra något vettigt nu.
Så jag kan krypa ner under täcket sen! ;)

Idag ska jag bara chilla, inga måsten förutom de jag måste.





Skrivet av: Lisa

söööötaste Spunk med snyggaste tizzan :) hihi.. Puss <3<3

Skrivet av: Lisa

Hur gör man när man lägger in filmer från youtube på bloggen då?



Puss!!

2008-11-06 @ 18:19:53
URL: http://fliza83.blogg.se/

Spunk me here:

Du heter:
Vill du att jag ska komma ihåg dig tills nästagång?

Din e-mail:

Din blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback